Hej alla! =)

Tävlingen i helgen gick bra! Det kändes att det var länge sedan sist, men jag är jättenöjd med 60% i LB:3an eftersom jag tyckte känslan var att hon var otroligt taggad, och drog ifrån mig lite bitvis. 57% i LA:3an är också helt ok, känslan var bättre där, trots två rätt grova missar, men hon var mer med mig och jag kunde påverka henne bättre, även om skänkelvikningarna och ökningarna inte var lika bra som de var sist på matfors. Men iaf, nöjd, och jag efteranmälde till Frösön, LB:2 och LA:3 står på schemat, så det lär bli tidig morgon på lördag, men får jag starttid 8 i LB:2an måste jag nog stryka den, det är ju en bra bit att åka, och i så fall får jag åka från stallet 5.. inte så kul..
 
Men, men här är veckans schema:
 
Mån: Vila
Tis: vila pga mitt jobb.. =(
Ons: kondition
Tors: lösgörande och program
Fre: lösgörande och fix inf tävlingen så mycket som möjligt
Lör: två starter på Frösön
sön : vila
 
Sedan är det start i bräcke 26/9 samma klasser som Frösön, men bara hälften så lång resväg! =D
 
 
mamma
2015-09-16 @ 21:20:39

Sötnosar!
Ni gjorde tävlingarna jättebra :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0