Ti(d)sdag

Tidsbrist, störtförkyld och sjukt irriterad får summera min dag, som inte är slut än. Efter jobbet ska jag åka och ta in hästarna och hämta mina ridstövlar, åka till Birsta och köpa ny dator och byta mina stövlar då för att dragkedjan på den vänstra gått sönder, sugen på ett par bruna att ha till träning, men det blir nog ett par svarta som får gå som både-och.
 
 Sedan ska jag tillbaka till stallet och mocka och rida, och sist men inte minst äntligen hem och äta och kurera.. Längtar tills den här dagen är slut kan jag säga... =P
 
Jobbade ju extra igår, började 05.10 ungefär och körde 5 hästar, en helt ok härlig hästig dag som man brukar vara trött utav, men iom blåsten blev jag grundligt förkyld och täppt i näsan. Trött och grinig, hmm.. =(
 
 
Byebye boots..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0