Mycket nu..

Vilken klyscha, men sant. Slutspurten på jobbet inför semestern, piggnar på mig efter förkylning. Stalljour hela helgen, funktionär på sundsvall summer horse show idag och hela helgen. Charissa longerades inspänd igår, men idag hann jag inte rida, imorgon hinner jag inte, utan det blir söndag kväll isf. Måndag ska jag sooova och rida. :) 

My
2015-08-11 @ 16:23:56
URL: http://www.myes.blogg.se

Hitta dig och din blogg när du hade lämnat kommentar på Nina's blogg... Blev himla nyfiken så var tvungen att gå in å kika. Jätte fin blogg. roligt med olika inlägg (Upp/ner,höger/vänster) om du förstår vad jag menar =)
Jätte fin häst =))

Kram M

* Hovslagare
* Gravid BF 11/11
* Unghäst - Inridning
* Träning/Tävling med "Tanten"
* Hoppning-Dressyr-Fälttävlan

Svar: Tack för din snälla kommentar! Tyvärr har jag lite sporadisk lust att blogga, men det är himla roligt när man är igång. =)
Josefine




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0