Glad nationaldag! =)

Eller vad säger man? Regnet strilar ner och platsen på uteserveringen på Torget vi hade bokat, avbokades. Vi vill ju ändå inte sitta där i regnet men det hade varit härligt om det var fint väder..
 
Iaf, imorse släppte vi ut hästarna, Charissa och jag tog en tur i skogen, dötrötta båda två tror jag.. Haha, vi segade oss fram i skritt och trav innan vi vaknade till, sen blev det en hel del galopp och sist några varv på den nyharvade ridbanan, som var hur fin som helst nu. Tusen TACK! Vad du nu heter! Du får harva "min" ridbana när du vill! <3
 
Det har varit stenhårt där ett tag, och så drog jag undan alla hinder i torsdags för att jag skulle träna för Anna, och igår när jag red och tränade på det jag och Anna gjorde på torsdagen så kom den här killen och frågade, så förhoppningsvis kan vi hålla efter den lite mer nu. =)
 
Håll koll, lite senare kommer ett inlägg om ridpassen och lite (mycket) prestationsångest tankar.. =)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0