En ledig dag

 
 
Sov till 11.30, så välbehövligt. Tog en snabbdusch och gick direkt på lunch ist för frukost.
 
Idag började jag packa, en liten kartong som tog mycket kraft och tårar. =( Lade bud på en lägenhet idag, men ska .titta på en imorgon och pappa en på onsdag åt mig eftersom jag jobbar till 17,45. =(
 
Nu ska jag orka mig till stallet och hämta lite kraft där, har ju haft fullt upp i helgen och inte hunnit rida, Charissa har haft ett par lugnare veckor, tanken är att rida "igång" fast hon är rätt igång nu ändå, men börja lite lugnt och öka på de veckor jag jobbar hos Svante, för att kunna träna lite hårdare och svårare under mina 3 semesterveckor, sedan börjar snart tävlingarna igen. =) hoppas på en rolig höst på hästfronten iaf.. =)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0