Söndag kväll

Och bara 14 dagar kvar till start! =) Vi har jobbat på ganska mycket på stubbåkern, framåtbjudning i massor! =D Nu gäller det kvalitativ träning fram till start, tyvärr blir jag borta tors-sön eftersom jag ska springa tjejmilen i Stockholm, ifjol gjorde jag min tävlingsdebut i dressyr dagen efter tjejmilen. =) Men så här kommer denna vecka att se ut:
 
Måndag : Trim på ängen,  rida igenom programmen på vår lilla ridbana
Tisdag: Trim och rida igenom programmen i ridhus ett par ggr
Onsdag: Jogg
Torsdag: Vila
Fredag-Söndag:Rebecca rider
 
Nästa vecka, veckan innan starterna vill jag hinna träna en, gärna två gånger för Anna och rida igenom programmen.
 
För övrigt har jag tänkt köpa ny kavaj, så ska försöka hinna åka och prova ut storlek på en pikeur på tisdag, efter jobbet, och kanske beställa på nätet om inte den jag vill ha finns här, vet inte om jag ska ha 38 eller 40.. =)
 
Ikväll var jag på uppstartsmöte inför Ponny-SM som ska gå av stapeln här i höst. Spännande va? Det är verkligen hur mycket som helst som ska göras, jag kommer att var delat ansvarig för funktionärer, tävlingarna går tors-sön, så tyvärr missar jag ju 2 dagar eftersom jag jobbar, men det ska bli riktigt roligt att se massa fina ponnysar. =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0