Back to work..

Hej på er! Saknat mig? Jag har haft fullt upp i livet och bloggen har inte varit bland prio topp 100 ens, såå, nu kanske jag kan hålla igång lite bloggande om min tränings och tävlingshöst! =D
 
Charissa fick en micro-vila i sommar och är nu i full gång. Vi konditionstränar och kör lösgörande på egen hand, samt tränar för Anna, igår kväll körde vi ett pass i ridhuset, kom hem 21.45 ungefär, men vad gör man inte? =)
 
Status då? Jo, hon känns riktigt fin, hon har blivit mycket bärigare och bättre i formen, men som med all träning, ibland tar man 2 steg fram och ett bak. =) Vi kämpar för närvarande med galoppfattning i skritt, i vänster gör hon det enkelt, men i höger som är lite svårare så trasslar hon till det och stressar upp sig, vilket är tidsödande då jag måste lugna ner henne en lång stund innan hon är på g igen. Men självklart är det ju fattning från skritt till höger galopp i LA:3 programmen vi rider i höst, men det är ju bara att traggla på tills det sitter. Får väl ta en lägre poäng och träna oss själva i tävlingssammanhang annars för det behöver vi. =)
 
Den här veckan ser ut som sådan
Mån: Lösgörande på nyslagen stubbåker
Tis: Pass för Anna i ridhuset - mycket skolor i trav och programlinjer
Ons : Vila -Jag på kurs
Tors : uteritt Rebecca -Jag på kurs
Fre: Uteritt Rebecca - Jag på kurs
Lördag: Lösgörande och kondition på stubbåker
Söndag : Ridhus - träna programlinjer
 
Tävlingar dåe?
13/9 LB:3 och LA:3 i Njurunda
26/9 LB:2 och LA:3 i Bräcke
10/10 LB:2 och LA:3 Färsta
17/10 LB:2 och LA:3 Timrå
 
De två sista är inte anmälda än, så det kan bli lite ändringar, finns även en tävling till i november som jag kan anmäla till om jag vill och kan debutera MVS:C1, vilket är målet men inget krav. =)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0