måndag

en härlig helg =)

var på sundsvalls ridklubb och kollade när roberto cristofoletti hade träning för några privatryttare, vi hann inte se hela men det vi såg kändes väldigt användbart, provade lite med Street Guy när vi red ut i skogen igår och det kändes som att det fungerade, kanon med övningar som fungerar på hästar på olika nivåer, han inte se all hoppning men jäklar, vad taggad man blir på att vara med =) nu blir det ridning nästa gång onsdag kväll, men då rider jag nog ut om det inte är snorkallt, ikväll tänkte jag planera in lite simning, vore skönt. längtar tills den här långdragna förkylningen är borta.

Åsa
2010-11-22 @ 13:37:15

Åhh, det låter ju som att du har äran att rida en väldigt snygg o ståtlig häst med DET namnet!! ;)



Kul att du testade på lite av vad du fick se av roberto cristofoletti :D



Tur att du har en sån snäll häst o rida, så du kan testa allt möjligt utan att bli avkastad eller nåt annat värre ;)

Jessica
2010-11-22 @ 16:52:42

Ja man fick verkligen lära sig nya saker...Ta fram kikarn och titta efter nya träningar! Bilen är redo:P

Josefine
2010-11-23 @ 18:56:48

ÅSA: jag är väldigt tacksam! vill du ha hjälp någon gång så bara fråga! =) han är min avkoppling tror jag =)



JESSICA: absolut, spanar med ljus och lyckta! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0